top of page
ca6b7d0fd21f3d8fcf6513de3943081d_edited_edited.png
ca6b7d0fd21f3d8fcf6513de3943081d_edited_edited.png

FAQ - Często zadawane pytania

1. Jak umówić się na wizytę?

Wizytę można umówić przychodząc bezpośrednio do naszego centrum, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.


2. Jak długo muszę poczekać na wizytę?

W zależności od dostępności terminów, zwykle jest to maksymalnie do 4 dni roboczych.


3. Jakie formy płatności preferujecie?

Obecnie płatność gotówką. Od czerwca będą dostępne również płatności bezgotówkowe np. kartą płatniczą.


4. Czy jest możliwość wykupienia karnetów/voucher?

Tak, oferujemy możliwość zakupów voucherów na usługi w naszym centrum.


5. Czy honorujecie Multisport?

Nie, nie współpracujemy z programami benefitowymi i nie honorujemy karty Multisport.


6. Czy udzielacie pomocy dzieciom?

Tak. W wieku od 5 roku życia.


7. Czy udzielacie pomocy kobietom w ciąży?

Tak, zarówno panie oczekujące na dziecko, jak i młode mamy znajdą u nasz szeroką ofertę usług.


8. Jak należy przygotować się na wizytę?
Zależy nam, aby każdy pacjent czuł się komfortowo, więc polecamy zabrać ze sobą wygodny, niekrępujący strój.


9. Czy mam przynieść ze sobą ręcznik?

Nie, nie jest to potrzebne.


10. Jak przygotować się do zabiegu endermologii?

Wystarczy umyte i ogolone ciało oraz oczyszczona twarz, bez makijażu.

 11. Czy mogę skorzystać z wizyty w ramach NFZ?

Nie wykonujemy zabiegów refundowanych przez NFZ.


12. Czy konieczna jest konsultacja lekarska przed rehabilitacją?

W większości przypadków nie, jednak kiedy ból jest długotrwały, ostry i nieustający jest to wskazane.


13. Czy muszę mieć skierowanie od lekarza na rehabilitację?

Nie. Jednak wszelkie wyniki badań (np. USG, RTG, MRI itp.) są przez nas mile widziane. Pomoże nam to w doborze odpowiedniej formy terapii.

bottom of page